1. Schimba-ti viziunea
E drept ca nu e visul nimanui sa faca ordine intr-un spital, spre exemplu. Dar un studiu arata ca exista o mare diferenta intre cei care vad in serviciu doar sursa de venit si cei care privesc lucrurile mult mai profund. Cei care au considerat ca fac curatenie pentru sanatatea pacientilor au fost mai multumiti decat cei care au privit activitatea ca pe una injositoare.
2. Urmareste rezultatele
Nu deznadajdui rapid. Eforturile tale se vor vedea la un moment dat in rezultatele firmei. Vor creste vanzarile, asadar e un motiv in plus sa fii perseverent si sa privesti jobul cu mai mult optimism.
3. Foloseste-ti abilitatile
Cu siguranta ai anumite calitati pe care multi dintre colegii tai nu le au. Nu alege doar sarcinile care sunt usor de indeplinit, ci mai ales pe acelea la care te pricepi cel mai bine. Cercetarile arata ca daca faci ceea ce stii mai bine inseamna ca ai gasit cheia fericirii.
4. Implica-te
Cercetarile arata ca lucrurile in care investesti emotional sunt mai indragite decat cele de care te distantezi in mod voit.
Sursa foto: maxwellsystems.com