Cocktailul vedeta al US Open, Honey Deuce, este realizat dintrun amestec de vodca, limonada, lichior de zmeura si pepene galben.
In ciuda preturilor tot mai mari pe care oamenii trebuie sa le dea pentru celebra bautura, acestia continua sa o cumpere. Aleco Azqueta, videpresedinte de marketing pentru un producator de vodca (Grey Goose), sustine ca acest lucru se intampla deoarece aceasta bautura este disponibila publicului doar doua saptamani pe an.
“Ceea ce este unic la Honey Deuce este ca este ceva pe care oamenii il asteapta cu nerabdare, deoarece poti avea originalul doar la US Open”, a declarat Azqueta.
Cand a fost servit pentru prima oara cocktailul Honey Deuce la US Open
Cocktailul care este tot mai cautat si apreciat a fost servit pentru prima oara la editia US Open din 2007. Atunci, Grey Goose era sponsor pentru al doilea an la US Open. Brandul de vodca avea nevoie de o bautura care putea fi servita cu usurinta la eveniment, dar care sa fie si racoritoare, in acelasi timp.
Cocktailul a fost inventat de Nick Mautone, care la momentul respectiv era ambasador al brandului. Ideea i-a venit in timp ce se afla in piata, la cumparaturi. “A vazut o miere acolo si a spus: 'Care este gustul verii?'”, a povestit Aleco Azqueta. Iar de acolo, totul e istorie.
Bautura a devenit tot mai populara. Anul trecut, cocktailul a generat vanzari de peste 10,1 milioane de dolari.
De la inventarea bauturii, si pana in prezent, au fost vandute peste 2,2 milioane de Honey Deuces la US Open, iar organizatorii se asteapta ca in acest an sa atinga noi recorduri.
Ba mai mult, fiind atat de apreciata, organizatorii au inceput sa vanda palarii, insigne si tricouri cu cocktailul Honey Deuce.
FOTO: foodandwine.com