Pentru Intel Corporation, locurile de joaca, starurile rock si camerele curate inseamna ceva cu totul diferit decat in realitate, iar noua campanie de branding a liderului mondial în domeniul inovatiilor pe baza de siliciu va spune lumii de ce.
Peste 24 de tari
Campania va rula pe diverse site-uri online si incepand cu luna urmatoare campania se va extinde in peste 24 de tari, iar in Brazilia si Japonia va fi introdusa in cel de-al treilea trimestru al anului.
Ambitioasa campanie transmite ca uimitoarele progrese din era digitala au devenit realitate cu ajutorul siliciului, ingredientul-cheie din microprocesoare, iar majoritatea produselor pe baza de siliciu sunt dezvoltate de Intel.
"Timp de 40 de ani, Intel a oferit omenirii "tehnologia viitorului", iar noua noastra campanie de marketing isi propune sa faca cunoscut acest lucru la nivel global", a declarat Deborah Conrad, vicepresedinte Intel si manager general Corporate Marketing Group.
Startul, la nasdaq stock market
Pentru a anunta inceputul campaniei un grup de angajati Intel va da startul deschidereii NASDAQ Stock Market pe 11 mai, la ora 9:30 A.M. Ceremonia va fi transmisa live in piata Times Square pe un ecran urias amplasat pe cladirea NASDAQ, precum si pe site-ul oficial Nasdaq.
Campania, in valoare de milioane de dolari, este cea mai mare activitate de marketing efectuata de Intel de la lansarea initiativei "Multiply" in 2006, care a promovat la momentul respectiv noul Intel Core 2 Duo.
Se estimeaza ca "Sponsors of Tomorrow" va dura intre 3 si 5 ani si a fost creata de catre Venables Bell & Partners in San Francisco. Este prima campanie creata de agentie pentru Intel, de la castigarea contului in luna ianuarie.