Aceasta suma reprezinta o crestere de 700 de milioane de dolari fata de "raportul cyber -infractional" pe 2003, dar in acelasi timp reprezinta si echivalentul pentru cresterea vanzarilor pe Net in 2004.
In aceste conditii, comerciantii de pe Internet au devenit mai suspiciosi si a crescut numarul comenzilor refuzate. S-a stabilit ca 6% din comenzi sunt in prezent respinse, fata de un procent de 4,5% cat se inregistrase anul trecut. In ceea ce-i priveste pe americani, 13% din totalul solicitarilor venite de peste "oceane" sunt refuzate.
" DISCRIMINARI ". Comercianti cu vanzari intre 500.000 si 5 milioane de dolari resping din ce in ce mai multe oferte, dar tot ei sunt cei mai pagubiti. Marile companii de e-comert (cu vanzari de peste 25 milioane de dolari) au pierderi cu 50% sub nivelul organizatiilor mai mici din domeniu. Comerciantii "marunti" nu-si permit soft-uri antifrauda scumpe (deci performante), se mai arata in raportul CyberSource Corp, citat de NBC.