IT & C

Mos Craciun, surclasat de Marlboro Man

„ Marlboro Man“, cowboy-ul care fumeaza, s-a situat pe primul loc în topul „celor mai influente 101 persoane care nu au existat niciodata“, se arata intr-o carte lansata marti în Statele Unite. Aceste personaje influenteaza totul, de la aspectul fizic la comportament, la dieta alimentara sau la modul de a comunica si chiar au schimbat uneori cursul istoriei, dar nu sunt reale. Cowboy-ul macho american din reclamele anilor ‘50, care a dat un impuls vanzarilor de tigari Marlboro, s-a situat pe primul loc în acest top. Pe locul al doilea în acest top al celor mai influente personaje imaginare este fratele cel mare al lui George Orwell din „O mie noua sute optzeci si patru“, arhetipul dictatorului omniprezent, urmat de regele Arthur , despre care Jeremy Salter, unul dintre autorii acestei carti, spune ca întruchipeaza idealul monarhiei. Pe locul al patrulea s-a situat Mos Craciun. „Mos Craciun guverneaza întreaga economie a ultimului trimestru al anului si fara el afacerile ar da faliment“, a indicat Allan Lazar, co-autor. Papusa Barbie , care a stabilit „un standard de neatins în ceea ce priveste frumusetea si stilul“, s-a situat pe locul 43. Monstrul din Loch Ness s-a plasat pe locul 56.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele