Compania germana Spring GmbH va audita traficul pe Internetul romanesc, iar primele date vor fi facute publice la jumatatea lui 2007, anunta un comunicat de pe site-ul www.comanescu.ro. Compania germana, cistigatoare in fata celor de la Gemius (Polonia) si Weborama (Franta), va masura traficul si audienta site-urilor web, a profilelor socio-demografice ale vizitatorilor si include in oferta sa monitorizarea campaniilor publicitare din segmentul online.
Divizia Internet a Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a organizat o selectie de oferte pentru furnizorii solutiei tehnice a studiului de masurare a site-urilor web, la care au participat sapte companii. BRAT va putea tranzactiona spatiul publicitar de pe Internet si va deveni gestionarul recunoscut al indicatorilor de performanta a doua dintre mediile de publicitate din Romania: presa scrisa si Internet. Compania Spring GmbH ofera solutii si tehnologii in domeniul online in mai multe tari europene, Germania, Spania, Austria si Elvetia.