IT & C

Fite la masculin

Barbatii sunt mai inclinati decat femeile sa aleaga o lux atunci cand cumpara o geanta de mana, pentru ei contand mai mult eticheta, nu pretul, arata un studiu de piata asupra cumparatorilor avuti, realizat in Statele Unite. Potrivit „Luxury Institute”, 73% dintre barbati tind sa aleaga genti de lux, fata de 50% dintre femei, si de trei ori mai multi barbati decat femei aleg marca frantuzeasca de lux Chanel. Pe ansamblu insa, marca americana Coach a devenit cea mai populara in randul cumparatorilor bogati, cu o cota de piata de 29 de procente, cu patru mai mult decat Gucci . Louis Vuitton are o cota de 22 la suta, iar Prada - de 21 la suta, mai arata studiul.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele