IT & C

#facebook #reclame facebook #timeline facebook #interfata facebook #publicitate facebook

Facebook introduce tot mai multe reclame in Timeline

Noua interfata Facebook va aduce in curand venituri si mai mari retelei sociale. Timeline va contine reclame atasate fiecarei actiuni de tipul "X citeste", "X asculta" sau "X se uita la".

O parte dintre actiunile utilizatorilor in Facebook Timeline vor fi insotite de reclame directe pentru produsul respectiv. Facebook lanseaza optiunea in aceasta saptamana pentru serviciile de advertising care sunt dispuse sa plateasca mai mult.

Pana acum, actiunile utilizatorilor in Timeline puteau fi folosite in scop publicitar doar pe paginile companiilor sau in aplicatii. Acum reclama vine direct in Timeline, astfel iar casele de discuri, editurile si studiourile vor putea folosi noua optiune pentru promovare, potrivit TechCrunch.com.

Chiar si micii afaceristi vor putea profita de noile reclame Facebook. Daca numele unei companii apare intr-o stire care a fost citita de cei din lista de prieteni, acesta poate plati in plus pentru ca fiecare mentiune in Timeline-ul celor care au citit stirea sa contina si link.

Sursa foto: Koktale.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele