IT & C

Compania The New York Times isi bazeaza evolutia pe veniturile online

Veniturile companiei " New York Times " vor scadea in viitor, dar directorul executiv al grupului estimeaza, pentru 2007, o crestere cu 30% a veniturilor online , crestere pe care o atribuie, in principal, evolutiei acestui domeniu si nu noilor achizitii, anunta Mediapost.com. "Ne asteptam ca veniturile din media digitale sa creasca pana la 350 de milioane de dolari", a declarat directorul executiv al companiei The New York Times, Janet Robinson, in cadrul unei conferinte despre media. Reprezentantii editorului au anuntat ca doresc sa creasca veniturile online prin atragerea unui numar tot mai mare de utilizatori. "In ianuarie, The New York Times era pe locul 11 in topul celor mai vizitate companii online, cu aproximativ 43 de milioane de vizitatori unici", a declarat directorul executiv. Ea a mai spus ca veniturile online reprezinta o parte tot mai mare din veniturile totale ale companiei. Daca in 2004, veniturile online constituiau 4% din total, in 2005 acestea au reprezentat 6%, iar in 2006 au crescut la 8%. (continuarea in Ziua )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele