IT & C

Campanie politica pe Youtube

Youtube a devenit o parte importanta in campanile prezidentiale din Statele Unite in 2008. Opt candidati la nominalizarea, din partea Partidului Democrat, pentru candidatura la Casa Alba s-au confruntat intre ei online pe teme precum egalitatea de sanse sau razboiul, precum si cu utilizatorii site-ului Youtube. Ineditul eveniment a fost organizat de Youtube si CNN. 2000 de videoclipuri uploadate Mii de oameni uploadeaza videoclipuri cu intrebari pentru viitoare dezbateri de pe CNN si YouTube. Vinerea trecuta aproximativ 2000 de videoclipuri fusesera uploadate pe YouTube pentru dezbaterea dintre canditatii democrati de luni, iar editorii CNN au ales 25 dintre acestea pentru a le fi adresate candidatilor. Dezbaterea republicana va fi tinuta pe 17 septembrie. Multi dintre participantii la cursa pentru alegerile prezidentiale au tinut pasul cu schimbarile tehnologice: au postat sondaje pe YouTube, au facut anunturi pe site-urile proprii sau pe bloguri. Tehnologia joaca un rol fundamental Peste 2.5 milioane de alegatori au vazut videoclipul “I've Got a Crush...On Obama”, despre senatorul democrat Barack Obama, un video in care o alegatoare sexy ii sfatuieste pe alegatori sa voteze pentru Obama. “Diferenta dintre campania din 2008 si cele anterioare este ca in cea din 2008 tehnologia joaca un rol fundamental,” a declarat pentru Reuters Phil Noble, fondatorul PoliticsOnline.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele