Poze arpim

Iata cele mai relevante poze despre arpim de pe acasa.ro

Cele mai citite despre arpim

Studiu: 60% dintre parinti administreaza medicamente copiilor fara a consulta un doctor

Peste jumatate dintre romani isi trateaza copiii fara a consulta un medic, se arata intr-un studiu prezentat miercuri de Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) si Ministerul Sanatatii.

Statistica: Peste 73% dintre romani nu merg la doctor din cauza banilor

Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a a publicat ieri un studiu, cu ocazia Zilei europene a pacientului. Studiul arata ca peste 73% dintre romani au renuntat in 2010 sa mearga la medic din cauza costurilor ridicate

Producatorii de medicamente nu sunt de acord cu taxa clawback

Producatorii de medicamente nu sunt de acord cu taxa clawback aprobata miercuri de Guvern. Executivul a hotarat ca diferenta dintre bugetul alocat de stat si consumul de medicamente sa fie suportata de producatorii de medicamente.

Cele mai noi despre arpim

Romanii cu boli rare si cancere rare au rambursate mai putin de un sfert dintre medicamentele disponibile in alte tari din UE

Romania se afla printre ultimele tari in UE in ceea ce priveste proportia medicamentelor inovatoare rambursate (sub 25%), iar timpul care trece de la aprobarea europeana pana cand acestea sunt disponibile in Romania (in medie 899 zile) constituie o provocare pentru sanatatea publica.

Inovatia in Melanom 2022 - „Viata este un drept pentru toti”

Asociatia Melanom Romania a organizat a V-a editie a Conferintei Nationale a Asociatiei Melanom Romania, „Inovatia in Melanom 2022 - Viata este un drept pentru toti”.

Compania Bristol Myers Squibb prezinta noua sa identitate globala si cu aceasta ocazie lanseaza initiativa de responsabilitate sociala ”Bike for Science”

La Bristol Myers Squibb, ne inspira o singura viziune - transformarea vietii pacientilor prin stiinta. Pentru a reflecta transformarea companiei, Bristol Myers Squibb a lansat la nivel international si in Romania noua identitate globala. Articulata sub misiunea de a transforma vietile pacientilor cu ajutorul stiintei, aceasta subliniaza eforturile companiei de a dezvolta terapii inovatoare care determina schimbari semnificative in oncologie, hematologie, imunologie si boli cardiovasculare. Simbolul nostru, mana, este o expresie simpla, universala a vindecarii, a daruirii si primirii de ingrijire. Este o reprezentare a umanitatii, a amprentei personale pe care o punem in munca noastra si a fiecarui tratament pe care il descoperim. Branding-ul nostru intruchipeaza pe deplin viziunea noastra si cuprinde angajamentul nostru fata de stiinta plina de compasiune si de punerea pacientilor pe primul loc.