1. Alege un loc retras... insa nu limitat
In momentul in care faci trecerea de la biroul firmei la cel de acasa va trebui sa constientizezi faptul ca acolo iti vei petrece o mare parte din zi, cu indelungate ore de activitate profesionala. De aceea, cel mai important lucru in alegerea locului de amplasare a spatiului de lucru este ca situarea sa sa fie facuta intr-o camera unde te simti confortabil. Astfel, vei lucra in voie, nestingherit de vreun eventual element care te poate distrage. Daca ai luat in considerare un spatiu folosit la comun si de ceilalti membri ai casei, va trebui sa te gandesti ca acela va fi destul de aglomerat si nu iti vei putea gasi linistea. Biroului tau ar trebui sa fie intr-un loc retras, intr-un colt sau langa un perete. Nu face greseala de a alege un birou redus in dimensiuni, ai nevoie de spatiu si de loc unde sa iti desfasori activitatea.
2. Acorda atentie nevoilor tale
Principala ta preocupare atunci cand iti proiectezi biroul de acasa este ca acesta sa fie cat mai comod, sa creezi un spatiu care te motiveaza sa ai un randament ridicat. Pentru a-ti asigura confortul necesar va trebui sa ai parte de un scaun ideal pentru tine. Un scaun oarecare iti poate afecta spatele chiar si dupa prima zi de lucru. Ai nevoie de unul din acele scaune de birou perfecte pentru cei care lucreaza de acasa. Citeste recenziile si caracteristicile scaunului pe care doresti sa-l achizitionezi, pentru a lua cea mai buna decizie.
La fel de importanta este si biroul. Trebuie sa ai in vedere ce tip de munca vei executa la birou si ce tip de dispozitiv electronic folosesti. Va trebui sa tii cont, de asemenea, de dimensiune si versatilitatea pe care ar trebui sa o aiba biroul.
3. Opteaza pentru un computer performant
Pentru ca nu exista astazi munca de birou care sa nu depinda in mod esential de lucrul cu un computer, va trebui sa ai in vedere configurarea adecvata a acestuia pentru a fi cat mai performant. Poti opta pentru un upgrade al unitatii centrale, sau, daca iti permiti, fie optand un laptop sau un calculator nou. Pentru aceasta va trebui sa tii cont de cat de mobil trebuie sa fii in munca ta. Ia in calcul viteza procesului, un necesitatea unui hard-disk suficient de incapator pentru stocarea tuturor fisierelor tale, sau o memorie RAM de cel putin 8 GB. Toate acestea pot fi integrate unei placi de baza fiabile si compatibile.
4. Foloseste-te de pereti
Daca biroul tau este situat langa un perete, asa cum te-am sfatuit mai sus, te poti folosi de acesta pentru a suspenda rafturi unde poti depozita materiale. Poti opta intre cosuri, rafturi sau polite simple, sau chiar cunoscutele rafturi tip fagure..
5. Elibereaza biroul si asigura un iluminat corespunzator
Pentru a atinge un nivelul optim de randament va trebui sa ai in vedere mentinerea unui spatiu curat, care sa nu fie incarcat de materiale sau obiecte.. Pastreaza in apropierea ta doar ceea ce iti este strict necesar, pentru ca atentia ta sa nu fie distrasa.
Nu uita nici de iluminarea corespunzatoare a biroului. O camera slab iluminata poate induce o stare de somnolenta, sedand atentia ta. Biroul de acasa va trebui sa permita patrunderea luminii naturale, iar daca nu este posibil, poti folosi ca alternativa iluminarea artificiala, pentru a te bucura de un spatiu suficient de luminos in care sa iti desfasori activitatea ta zilnica.
Sursa foto: https://picjumbo.com
Advertorial