Amenajarea casei

# mobilier interior # colectie interior #jysk #eveniment #copenhaga

JYSK a lansat noua colectie de interior in cadrul unui eveniment transmis live din Copenhaga

JYSK a lansat colectia de mobilier de interior dedicata sezonului rece, Toamna-Iarna 2021-2022, in cadrul unuei eveniment transmis live din Copenhaga, la care au participat jurnalisti din toata Europa.   

 

Scaune si mese de dining, accesorii pentru bucatarie si baie, lenjerii de pat. Sunt doar cateva dintre noile produse din sezonul Toamna-Iarna 2021-2022 prezentate de JYSK in cadrul evenimentului de lansare, care i-a avut ca invitati pe Rikke Blæsild (Range and Design Manager JYSK), Line Skaaning Lindskov (Range and Design Coordinator) si Rune Jungberg Pedersen (Communications and CSR Director JYSK).

Dintr-un apartament amenajat doar cu produse JYSK, aflat in centrul Copenhagei, de la fereastra caruia se vedea celebra statuie Mica Sirena de pe promenada Langelinie, cei trei invitati au vorbit despre trendurile sezonului, despre noile produse si despre actiunile de sustenabilitate ale JYSK. 

“Trendurile si sustenabilitatea merg mana in mana. Vrem sa ne asiguram ca produsele noastre se ridica la inaltimea asteptarilor clientilor nostri, de aceea ne asiguram ca produsele noastre devin mai sustenabile”, explica Rikke Blæsild, Range & Design Manager JYSK, care a prezentat cele trei trenduri ale sezonului: Reset Basic, Infusion si Mindful Garden.

Cele trei trenduri pentru sezonul rece

In pregatirea noilor trenduri, JYSK a plecat de la lucrurile pe care oamenii le cauta intr-o lume post-pandemie. Astfel, noua colectie are o abordare inspirata de wellness pentru produsele dedicate amenajarii dormitorului, baii sau bucatariei.

Confortul si siguranta sunt alte cuvinte cheie in aceasta perioada si sunt sentimentele pe care orice locuinta trebuie sa le transmita. Siluetele rotunjite, liniile curbe, textilele pufoase si suprafetele moi care caracterizeaza produsele din noua colectie accentueaza sentimentul de confort de acasa.

Basic Reset se bazeaza pe tonurile de gri specifice Scandinaviei, completate de tonuri de crem, bej si maro. Formele produselor sunt clasice si nu se demodeaza in timp, astfel incat produsele pot fi folosite pentru o perioada lunga.

Infusion este inspirat din culorile specifice nordului Europei. Tonuri neutre de maro, amestecate cu albastru si verde amintesc de peisajele Islandei, Insulelor Feroe sau Groenlandei. Trendul mizeaza pe dorinta de a ne conecta cu natura, de a atinge si simti suprafete diferite, de a ne bucura de avantajele tehnologiei, fara a ne rupe de natura. Mobilierul din bambus ocupa un loc important, deoarece bambusul este un material sustenabil, rezistent si cu un aspect natural placut.

Mindful Garden este un trend plin de feminitate, care imbina elementele industriale cu frumusetea unei gradini pline de flori. Mult auriu, multe forme inspirate din antichitate si referinte din trecut fac ca acest trend sa fie extrem de atractiv si variat. 

Din ce in ce mai sustenabili

Rune Jungberg Pedersen, Communications & CSR Director JYSK, lucreaza indeaproape cu toate departamentele companiei, pentru a impementa strategia de sustenabilitate JYSK. El a vorbit in cadrul evenimentului despre initiativele de sustenabilitate ale JYSK si despre motivele pentru care discutia despre sustenabilitate este atat de importanta.

“Obiectivul JYSK este de a integra sustenabilitatea in toate ariile in care lucram. Acest lucru inseamna ca ne-am propus sa facem tot ce putem pentru a combate schimbarile climatice, prin produse realizate din materiale brute mai sustenabile, prin reducerea cantitatii de ambalaje folosite in produsele noastre si prin reducerea cantitatii de deseuri. Toate acestea presupul implicarea tuturor departamentelor companiei, iar noi suntem cu siguranta pe drumul cel bun. Este insa important sa stim ca este o calatorie lunga”, spune Rune Jungberg Pedersen.

El a accentuat faptul ca intreaga lume, in special noua generatie, este din ce in ce mai interesata sa aiba un comportament responsabil fata de mediu.

Noua colectie este prezenta in magazinele JYSK din Romania si in webshop, pe www.JYSK.ro.

Despre JYSK Romania

JYSK este unul dintre cei mai importanti retaileri de mobila si decoratiuni interioare din Europa. Grupul desfasoara operatiuni in peste 50 de tari si numara un total peste 26.500 de angajati si peste 3000 de magazine.

JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 in Danemarca, in orasul Aarhus, al doilea cel mai mare din tara. Cinci ani mai tarziu, compania s-a extins dincolo de granitele tarii odata cu deschiderea unui magazin in Germania. Retailerul danez de mobila si decoratiuni interioare comercializeaza o gama variata de produse pentru casa si gradina la o calitate ridicata si la cel mai redus pret.

Sub deviza "Sleeping and Living", magazinele JYSK ofera tot ce este necesar in casa pentru viata de zi cu zi, de la mobilier de interior si de gradina, pana la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative si de iluminat.

JYSK a intrat pe piata din Romania in 2007, odata cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Reteaua numara in prezent 106 de magazine in Romania. Compania JYSK este detinuta de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are in portofoliu si alte companii, cu o cifra de afaceri anuala de 4,8 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 4,4 miliarde euro.

Sursafoto: jysk.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din amenajarea-casei

Expertul Acasa.ro, arhitect Silvia Teodorescu: Casa inteligenta, intre confort si moft

Experti Casa

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache: Cum sa oferi un cadou inspirat?

Experti Casa

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache

Experti Casa

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache: Cum sa creezi un decor deosebit folosind un paravan decorativ?

Experti Casa

Pentru specialisti

Top

Cauta-ti perechea