Amenajarea casei

#transport mobila #firme de transport mobila #transport mobilier

Aspecte de care sa tii cont cand transporti mobila

Cand te muti sau trebuie sa duci mobila dintr-un loc in altul ai posibilitatea de a apela la o firma specializata in transport. Serviciile acestor firme difera de la caz la caz. Exista, asadar, cateva aspecte la care trebuie sa te gandesti inainte de a te decide.

Iata in continuare cele mai importante aspecte pentru transportul de mobila:

1 Alege tipul de firma de transport mobila adecvat

Firmele de transport mobila ofera servicii de transport al marfii, servicii de mutari in caz de aparatura, sedii de firme, ambasade, electronice etc. Este important ca firma aleasa sa fie specializata si in transportul mobilei pentru locuintele private. In acest fel, personalul are deja experienta si poate oferi mai multe servicii: impachetat, incarcat, descarcat, despachetat etc.

Unele companii cara mobila din fata blocului sau a casei, fara sa ofere si serviciul de transport din casa pana afara, mai ales acolo unde exista scari. Alte companii pot percepe taxe diferite pentru o mobila transportata de la etajul 7 comparativ cu aceea de la parter. Intereseaza-te care sunt exact serviciile incluse in transportul mobilei si care sunt serviciile care nu se ofera pentru a nu avea surprize neplacute

2 Cere detalii asupra modului in care se stabileste pretul

Exista mai multe criterii in functie de care se stabileste un pret pentru transportul mobilei. Astfel, costul final depinde de cantitatea de mobila, numarul de incarcari si descarcari, numarul persoanelor necesare pentru transport, distanta dintre punctul de plecare si cel de destinatie etc.

In cazul in care nu reusesti sa desfaci mobila in bucatile initiale, intereseaza-te daca in pachetul de servicii intra si demontarea si remontarea acesteia. Una dintre cele mai mari probleme este demontarea si remontarea dulapurilor suspendate.

In cazul scarilor si liftului, se poate sa se calculeze pretul separat pentru transportul obiectelor in aceste spatii. Distanta dintre locul de parcare si intrarea in imobil este un factor luat in calcul de firme cand stabilesc pretul.

3 Ofera detalii complete cu privire la ce tip de obeicte se vor transporta

Alege o firma care are personal calificat pentru mutari. In acest fel, mutarile se realizeaza in conditii de siguranta, fara accidentari ale persoanelor implicate sau degradari ale mobilierului. Daca exista piese fragile de mobilier, acestea trebuie mentionate pentru a stabili separat procedura in aceste cazuri.

Mobila ar trebui transportata folosind folii cu bule de aer, folii stretch si paturi speciale de mobilier pentru a evita deteriorarea. Unele companii percep taxe separate pentru ambalajele necesare transportului de mobila.

4Solicita o vizita la domiciliu pentru evaluarea mutarii

Angajatii firmei la care apelezi ar trebui sa te viziteze si sa faca o evaluare. In acest mod se stabilesc corect operatiunile necesare pentru transportul mobilei. In primul rand, se calculeaza volumul obiectelor de transportat si se stabilesc ambalajele necesare.

Alte companii cer clientilor sa faca o evaluare cat mai corecta a obiectelor de mobilier care urmeaza sa fie transportate.

Sursa foto : pelicancarrying.com.au
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din amenajarea-casei

Pentru specialisti

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului