Amenajarea casei

# birou organizat #organizare birou #birou

8 organizatoare pentru un birou mereu ordonat

Cand biroul pe care lucrezi este mereu curat si bine organizat, productivitatea si creativitatea ta vor fi la cote maxime. Poti sa mentii ordinea pe birou cu ajutorul organizatoarelor potrivite.

Iata cateva idei in care iti poti depozita obiectele de pe birou, de la ustensile de scris, la documente, cabluri si alte maruntisuri, astfel incat biroul tau sa fie mereu ordonat.

Organizator pentru un stil glam

Daca iti place sa ai un birou glam, atunci opteaza si pentru un organizator de birou in acest stil. Un suport auriu pentru ustensilele de scris, foarfece sau clipsurile pentru hartie este ideal pentru biroul tau elegant.

Organizatoare inspirate din natura

Pentru cei care prefera sa fie undeva in varf de munte, in loc sa stea pe scaun la birou, acest organizator de birou inspirat din frumusetea naturii este exact ce au nevoie. Acest organizator este facut manual si cu siguranta te va face sa visezi cu ochii deschisi la viitoarea escapada la munte, in timp ce te concentrezi sa iti faci treaba la munca.

Organizatoare colorate

O pata de culoare poate fi exact ceea ce ai nevoie pentru a transforma biroul intr-un loc care te incurajeaza sa fii creativ si sa ai o stare de spirit buna, chiar si atunci cand esti la birou si ai mult de lucru. Alege un organizator de birou, intr-o culoare care iti place in mod special, si care se asorteaza cu restul obiectelor pe care le ai in jur.

Organizator pentru cabluri

Pe un birou nu se afla doar hartii si pixuri, ci si o multime de cabluri si incarcatoare. Pentru a tine aceste cabluri in ordine, fara sa fie nevoie sa le cauti de fiecare data pe sub birou, poti sa iti iei un organizator special pentru cabluri.

Organizator cu sertare

Pentru un birou care nu doar arata organizat, ci si este cu adevarat organizat, va trebui sa faci ordine in sertarele de la birou. Un organizator cu compartimente colorate este perfect pentru a sorta ustensilele de scris, foarfece, clipsuri, astfel incat sa gasesti de fiecare data rapid ceea ce cauti.

Organizator pentru pixuri si creioane

Daca folosesti tot feluri de pixuri si creioane sau colectionezi ustensile de scris, atunci investeste intr-un organizator special pentru fiecare tip de creioane, creioane colorate si pensule pe care le folosesti in activitate sau doar iti place sa le achizitionezi.

Organizator pentru hartii

Chiar si cele mai curate si organizate birouri ajung sa fie sufocate de teancurile de hartii care ajung sa isi faca loc in acest spatiu. Pentru a-ti tine mereu in ordine corespondenta, facturile si alte documente atunci ai nevoie de un organizator pentru birou cu cateva sertare.

Suport pentru monitor cu sertare

In cazul in care ai nevoie de un suport pentru monitorul computerului pe care il ai pe birou, opteaza pentru un suport care are si spatii de depozitare sub forma unor sertare. Acestea sunt ideale pentru a tine corespondenta si alte obiecte de pe birou.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din amenajarea-casei

Expertul Acasa.ro, arhitect Silvia Teodorescu: Casa inteligenta, intre confort si moft

Experti Casa

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache: Cum sa oferi un cadou inspirat?

Experti Casa

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache

Experti Casa

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache: Cum sa creezi un decor deosebit folosind un paravan decorativ?

Experti Casa

Pentru specialisti

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache: Cum sa oferi un cadou inspirat?

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache

Pune o intrebare

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului